جیگر گوسفند کبابی بدم یزدان عیب ندارع؟

۳ پاسخ

نده عزیزم منم یبار خواستم بدم مامانا با دلیل و منطق گفتن نده منم ندادم

من به پسرم دادم اتفاقا بار اولی که خورد خیلی دوست داشت خوشش اومد

اره بده یکم بده سنگین نکنه

سوال های مرتبط

مامان نُقل و نبات💙🧒 مامان نُقل و نبات💙🧒 ۱ سالگی