۳ پاسخ

بده ولی پخته نه کبابی
چون کبابی نیم پز میشه میکروبش برای روده بچه خوب نیست
من یک سری برای پسر اولم دوهفته درگیر مریضی بودم بعد کلی دکتر و آزمایش مشخص شد برای جیگر و گوشت کبابی بوده که نیم پز بوده

کم بده بوش میاد گناهه ندی

اره کم بده رودل نکنه

سوال های مرتبط

مامان طاها۵ساله
ونورا مامان طاها۵ساله ونورا ۱ سالگی
مامان ماهور👧🏻🌸 مامان ماهور👧🏻🌸 ۲ سالگی
مامان پویان👶🏻 مامان پویان👶🏻 ۲ سالگی