بده ولی پخته نه کبابی
چون کبابی نیم پز میشه میکروبش برای روده بچه خوب نیست
من یک سری برای پسر اولم دوهفته درگیر مریضی بودم بعد کلی دکتر و آزمایش مشخص شد برای جیگر و گوشت کبابی بوده که نیم پز بوده
کم بده بوش میاد گناهه ندی
اره کم بده رودل نکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.