۶ پاسخ

منم گاها سردرد داشتم و دارم بعضی وقتام‌یهو تیر میکشه

من داشتم عزیزم تا 18هفته .

من تو این هفته ها خیلی سردرد بودم

اصا سردرد و سرگیجه تو هفته دوازده طبیعیه.نگران نباشم.منم هستم

عزیزم حواست باشه از فشارت نباشه

من شنیدم میگن مربوط ب جنسیته
منم چن روزه سردرد میگیرم

سوال های مرتبط

مامان یگانه💝 هدیه 💝 مامان یگانه💝 هدیه 💝 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 💋آروین 💋 مامان 💋آروین 💋 ۳ ماهگی
مامان نمیدونم مامان نمیدونم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مهرساد و .... مامان مهرساد و .... هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری