خانومای باردار با TSH بالا لووتیروکسین چند میخوردین؟

۶ پاسخ

تیروئید من ۴.۵ بود نصف ۵۰ میخورم شنبه آزمایش دادم شده ۲.۵

۱۰۰ روزی نصف

من ۴.۸ ، ۵۰ میخورم

من ۵۰ میخورم یه روز درمیون

tsh
من ۶و ۸ صدم بود 🤦‍♂️
دوز ۱۰۰ میخورم

۱۰

سوال های مرتبط

مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته چهاردهم بارداری