خانومای باردار با چی شیو میکنین ؟

۷ پاسخ

من لیزر می رفتم الان که دیگه نمیتونم برام یه دردسری داره به انواع و اقسام ژیلم حساست دارم احتمالا خودم وکس مرواریدی بخرم بزنم

من دیروز اپیلاسیون کردم 😂

والا من لیزر میرفتم از وقتی فهمیدم حاملم نمیدونم با چی بزنم ژیلت هم خوشم نمیاد

من چون نمیتونم طولانی بمونم حمام فرصت موبر ک اینا ندارم با ژیلت تند تند تموم میکنم میام بیرون🤦🏻‍♀️

ژیلت

والا میگن موبر بده منم موندم چیکار کنم تیغ وژیلت اصلا نمیتونم استفاده کنم

ژیلت:/

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کیوی🥝 مامان کیوی🥝 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان معصومه مامان معصومه هفته سی‌وسوم بارداری