مامانا مایع دور جنین واسه من ۱۰ زده
خوبه؟

۳ پاسخ

من صبح سونو بودم زده بود ۲۲👀

کمو زیاد باشه میگن اینجا ک از دکترا باسوادتر نیستن

نرمش ۸تا ۲۳هست تاجایی که دیدم

سوال های مرتبط

مامان رهام💙 مامان رهام💙 ۱۰ ماهگی
مامان بمونه واسمون🩷 مامان بمونه واسمون🩷 روزهای ابتدایی تولد
ماه تابان🌛🌠 ماه تابان🌛🌠 قصد بارداری
مامان آلاء مامان آلاء هفته سی‌وششم بارداری
مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وششم بارداری