سلام علت درد نوک سینه از چی هستش؟؟

۵ پاسخ

اگه تاخیر دارین بارداری اگر وسط سیکل هستید تخمکگذاری

دقیقاً منم اینجوریم الان انشاالله ک باردار باشیم گلم

اگ تاخیز داری بارداری میتونه یاشه

من اوایل بارداری اینجور بودم شدید هم بود

میتونه از علائم بارداری باشه

سوال های مرتبط

مامان مهراد و تودلی مامان مهراد و تودلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نور ✨🤍🪐 مامان نور ✨🤍🪐 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ضربان مامان ضربان هفته بیست‌وششم بارداری