سلام آزمایش کلی دادم کسی بلده تفسیرش کنه

تصویر
۲ پاسخ

مرسی بقیه آزمایش ها رو چک میکنی بی زحمت

خوبه فقط یه کم کم‌خونی داری
حد پایین مجازش ۱۲.۳ هست که شما ۱۲.۱ هستی

سوال های مرتبط

مامان 💫🧸آرمین🧸💫 مامان 💫🧸آرمین🧸💫 ۳ سالگی