من اومدم سونو 🥺
استرس دارم🥲

تصویر
۱۹ پاسخ

چ مامان قشنگی

انشالله سالم باشه

انشاالله همه چی خوب پیش میره قشنگم

انشاللع که خیر باشه

انشاالله که هرچی خیر برات رقم بخوره گلم

منم یک ساعت پیش آنومالی دادم همه چی خوب بود خداروشکر

سلامته عزیزم 🤲🏻

جنسیت معلوم شد یا نه

جقدر برام شبیه ندا یاسی بودید😍

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2

دخترونه متاهل ها هستند

چه ماهی ماشاالله

بهت میخوره نینیت پسر باشع

ب سلامتی
کجا رفتین سونو

استرس نداشته باش نی نیت دختره؟

سلام گروه دارم روبیکا میاین

شما مرودشتی هستید ؟ پیش کدوم دکتر ؟

جنسیتش چیه

ایشالا خیره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ام بارداری
مامان حسام و آرسام🐣 مامان حسام و آرسام🐣 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان کیامهر مامان کیامهر هفته بیست‌وچهارم بارداری