۴ پاسخ

ارررره طبیعیه

طبیعیه منم دارم

عزیزم منم گاهی درد تخمدان هارو دارم بخصوص راست
2 روز تاخیرم و همه علایم هارو دارم ولی فعلا تست نزدم

طبیعیه عزیزم منم اینطوریم

سوال های مرتبط

مامان همتا و تودلی🤰 مامان همتا و تودلی🤰 هفته بیست‌وهفتم بارداری