۶ پاسخ

آره و همون‌جوری موند حالت دار ب سمت بیرون

اره لامصب یه جوریه
خدا کنه خوب بشه

چون بچه با بزرگ شدنش فشار میاره

اره منم

اخی عزیزم شاید بچه با پا هس
من یکماه پیس خیلی درد داشت اونحام رفتم سونو گف بچه با پا هست برهمین درد داری

من بالاش ورم کرده دردم می‌کنه میسوزه

سوال های مرتبط

مامان جانان🩷شاهان💙 مامان جانان🩷شاهان💙 ۷ ماهگی
مامان امیرعلی ورستا😍 مامان امیرعلی ورستا😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان امیرعلی ورستا😍 مامان امیرعلی ورستا😍 هفته سی‌وپنجم بارداری