منم حس تهوع دارم صبح شب فرقی نداره ولی حسش هست
وای میبینم چند روزه حالت تهوع دارم فک میکردم واسه معده دردمه ولی به شدت روزای اول نیست😑
من سه ماه اول داشتم هر روز صبح.الان یک هفته ای هست دوباره برگشته
نگو که بر میگرده 🫠
من طاقتشو ندارم دیگه
من از اول تهوع نداشتم ولی از بوی ی سری غذاها بدم میومد زیاد میل به غذا نداشتم الآنم همینجوری شدم 😐🤦🏻♀️دقیقا موقعی ک نی نی میخواد وزن بگیره نمیدونم چیکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.