هم هفته های من شماهاهم تهوعتون برگشته؟؟؟؟🫥🫥

۵ پاسخ

منم حس تهوع دارم صبح شب فرقی نداره ولی حسش هست

وای میبینم چند روزه حالت تهوع دارم فک میکردم واسه معده دردمه ولی به شدت روزای اول نیست😑

من سه ماه اول داشتم هر روز صبح.الان یک هفته ای هست دوباره برگشته

نگو که بر میگرده 🫠
من طاقتشو ندارم دیگه

من از اول تهوع نداشتم ولی از بوی ی سری غذاها بدم میومد زیاد میل به غذا نداشتم الآنم همینجوری شدم 😐🤦🏻‍♀️دقیقا موقعی ک نی نی میخواد وزن بگیره نمی‌دونم چیکنم

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی ورستا😍 مامان امیرعلی ورستا😍 هفته سی‌وششم بارداری