۴ پاسخ

طبیعی دست نزد به هیجا دیگه هیچه نگو چشم میخوری این نشونی اینکه بعداز دنیا اومدن نی نیت شیر داری و دست نزد چون خدانکرده باعث زایملن زودرس میشه

عه چ جالب
سوال منم بود
منم دقیقا ۲۳هفته همینجوری شدم.
دو روزه وارد ۲۴شدم خبری نیس دیگه

آره طبیعی نگران نباش

اره عزیزم طبیعه اصلا دست ب سینت نزن ک ممکنه زایمان زودرس کنی اصلا دست بهش نزن

سوال های مرتبط

مامان آرین💙 مامان آرین💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان قند و عسلم♥️♥️ مامان قند و عسلم♥️♥️ ۲ ماهگی
مامان 🩵هیروانم🩵 مامان 🩵هیروانم🩵 هفته سی‌ودوم بارداری