الان همینجوری نوک سینم رو فشار دادم یکم آب اومد
چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

۵ پاسخ

برا من ک هرزگاهی اونطوری خودش میادد

فشار نده خوب نیست

زایمان زودرس میاره دست نزن

نباید دست بزنی

نباید فشار بدییییی اون آغوزه

سوال های مرتبط