سلام خانما از این قطره آ د چقدر باید بدم غلیظ هستش؟؟

تصویر
۵ پاسخ

ی سی سی.

خیلی غلیظه
برای بچه های رفلاکسی خوب نیست
من‌مجبور شدم عوض کردم

۲۵ قطره دکتر به من گفت

میگن چون غلیظ کمتر باید بدیم الکی نه؟؟

ی قطره چکان دگ

سوال های مرتبط

مامان ستیا👼🏻🤍 مامان ستیا👼🏻🤍 ۱۶ ماهگی
مامان Sevin مامان Sevin ۱۴ ماهگی
مامان زندگی♥ مامان زندگی♥ ۹ ماهگی
مامان نفسم ماهلین🥹🤍 مامان نفسم ماهلین🥹🤍 ۵ ماهگی