۱ پاسخ

فکر کنم تو بارداری یک سری درد ها طبیعی باشه البته اگه انقباض و علائم سقط نباشن

سوال های مرتبط

مامان نگین مامان نگین هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان تمشک مامان تمشک هفته پانزدهم بارداری