ازمایش گلوکز و سونو چند هفته بهتره؟!

۴ پاسخ

دیگ از۲۴تا۲۸ تایمشه معمولا ۲۶میدن

دکتر من گفت واسه آزمایش گلوکز 28هفته خوبه

من ۲۴ هفته رفتم گلوکز . سونو وزن هم میگن باید سی به بعد برم . ولی دکتر گفت الان هم میتونم

آزمایش رو از ۲۴ هفته ی تمام تا ۲۸ میگیرن ک بهتره زودتر گرفته شه تا قند نباشه . سونو از ۲۸ هفته ی تمام تا ۳۲ میگیرن ک بهترین زمان ۲۸ تا ۳۰ هست ک اگر بچه وزنش کمه دکتر بفهمه

سوال های مرتبط

مامان امیرمهیار مامان امیرمهیار هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان کیان و کیاشا ♥️ مامان کیان و کیاشا ♥️ ۳ ماهگی