۹ پاسخ

میگن ۲۸ تا ۳۲. من ۲۹ میرم

جواب ازمایشت ببری برا دکترت خودش میگه کی بری سونو وزن

۳۰،۳۲

من 30 هفته برام نوشت

من دکترم میگه خودم هر دفعه بیای برات سونو میکنم اگه کم بود می‌فرستم بیرون به نظرتون اوکی هست؟ ۱۰۰میگیره برای سونو هر دو هفته یکبار باید برم

32هفته

۳۰ تا ۳۲ هفته بری بهتره

من تو 30 هفته رفتم دکتر بعد سه هفته گفت مجدد برم سونو

منو دکترم همون ۲۶ هفته فرستاد گفت یدونه ۳۴ هفته بده

سوال های مرتبط

مامان رقیه سادات مامان رقیه سادات ۲ ماهگی
مامان دخمل کوچولو مامان دخمل کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری