من بچم ۳۱ هفتع ۱۶۰۰ بود الان دوبارع نرفتم
28هفته به بعد
پس چی بخورم برا رشد گیری
از ۲۸ رشدش زیاد میشه
توهفته ی وزن نمیگیره؟؟؟اخه میخاستم چیزایی بخورم کوزن جنینو ببره بالاا
الان هم داره وزن میگیره ک هفته ۳۲ معمولا سونو رشد مینویسن
وزن گیری همیشه هست ولی از هفته ۲۸ به بعد سرعتش بالا تر میره
۳۰ به بالا
الان دیگه داره وزن میگیره دیگه ۳۰ به بعد میگیره ۳۲ به بعد خیلی میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.