از چند هفته به بعد وزن گیری جنین میشه

۹ پاسخ

من بچم ۳۱ هفتع ۱۶۰۰ بود الان دوبارع نرفتم

28هفته به بعد

پس چی بخورم‌ برا رشد گیری

از ۲۸ رشدش زیاد میشه

توهفته ی وزن نمیگیره؟؟؟اخه میخاستم چیزایی بخورم ک‌وزن جنینو ببره بالاا

الان هم داره وزن میگیره ک هفته ۳۲ معمولا سونو رشد مینویسن

وزن گیری همیشه هست ولی از هفته ۲۸ به بعد سرعتش بالا تر میره

۳۰ به بالا

الان دیگه داره وزن میگیره دیگه ۳۰ به بعد میگیره ۳۲ به بعد خیلی میگیره

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣👣🫀 مامان جوجه🐣👣🫀 ۸ ماهگی
مامان آنیا کوشولو🍁 مامان آنیا کوشولو🍁 ۷ ماهگی
مامان ایلیا❤ مامان ایلیا❤ هفته سی‌ام بارداری
مامان آیسان مامان آیسان روزهای ابتدایی تولد
مامان آرسین مامان آرسین هفته سی‌وچهارم بارداری