خانوما من از صبه هی ترشح آبکی دارم ازچیه؟

۳ پاسخ

ترشح کیسه آب نیست عزیزم نگران نباش

شاید کیسه آبه
برو دکتر

طبیعیع

سوال های مرتبط

مامان دوپسر مامان دوپسر روزهای ابتدایی تولد
مامان ایل ماه خانوم مامان ایل ماه خانوم ۱۴ ماهگی