۷ پاسخ

میوه.پفیلا.بستنی

من میدم به بچم

من سعی میکنم میوه بدم
بیسکوییت هوناپ هم میدم با شیر مخلوط میکنم

نه تا حالا نمیدم و ندادم

نویان نمیخوره

اره دوسه روز یبار ۳ یا۴ تا دونه به عنوان میانوعده
اکثرا میانوعده میوه میدم

اوتمیل
میوه
پنکیک(البته زیاد دوس نداره)

سوال های مرتبط

مامان آیهان💙آنیا🩷 مامان آیهان💙آنیا🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان دایان مامان دایان ۱۲ ماهگی