۴ پاسخ

اولا خدا نکنه، دوما تو نباشی ،بچت میخواد چیکار کنه.
واسه اتفاقی ک نیفتاده غصه نخور

ای خواهر نگوووو 😭😭😭😭... خدا به خیر بگذرونه خدا کنه به مناطق مسکونی کاری نداشته باشن

تهران هستین.چ خبره؟؟؟

صدا میاد؟؟

سوال های مرتبط

مامان نُقل و نبات💙🧒 مامان نُقل و نبات💙🧒 ۱ سالگی
مامان مانیار❤️سانیار مامان مانیار❤️سانیار ۱ سالگی