۱ پاسخ

یه قاشق مربا خوری ارد برنج یه قاشق مربا خوری پودر بادام یه لیوان آب میزاری تا کم کم غلیظ بشه من یه تیکه کوچیک نباتم میندازم تا از بیمزگی دربیاد

سوال های مرتبط

مامان ریما مامان ریما ۱۰ ماهگی
مامان اهورا ❤️ مامان اهورا ❤️ ۱۴ ماهگی
مامان مبین.متین.محمد مامان مبین.متین.محمد ۱ سالگی
مامان طاها مامان طاها ۱۴ ماهگی
مامان یزدان😍 مامان یزدان😍 ۶ ماهگی
مامان دخترقشنگم مامان دخترقشنگم ۵ ماهگی