۵ پاسخ

من بیست روزپیش میخواستم بزارم قبول نکردن

منم میخواستم علیهان بزارم نمیدونم بازه یا نه

تا چند روز پیش چندتا از مامانا اینجا میگفتن مجاز نیست،به جای لیام ویام گذاشته بودن اسم بچه هاشون،ثبت احوال هر روز یه چیزی میگه شاید فردا بری بگه مشکلی نیست

اره میدونم میخواستم بیینم همچنان جلوش باز هست یا نه ازین مملکت هیچ چیزی بعید نیست

اره مجاز شد

سوال های مرتبط

مامان برسام مامان برسام ۱۰ ماهگی
مامان لیام 🩵 مامان لیام 🩵 ۶ ماهگی
مامان شازده کوچولو مامان شازده کوچولو ۹ ماهگی
مامان فندیق بالام مامان فندیق بالام ۳ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۷ ماهگی