ضربان قلب مادر ۱۱۶ زیاده؟

۹ پاسخ

واسه من ۱۵۰بود

اره بالای ۱۰۰ زیاد

من پریروز رفتم دو بار تا الان اکو دادم گفت از استرس و اینکه تو بارداری ضربان قلب میره بالا مشکلی نداری واسه من تا ۱۳۰ میره

وای من ۲۶۰ بود انژیو‌کردم اومد پایین

آره گلم ۸۰ تا ۱۰۰ طبیعیه ولی من همیشه ۱۱۱ .۱۰۵ بالای ۱۰۰ هس

آسپرین هم دارم مصرف میکنم

اره
منو بخاطر اون فرستادن اکو و نوار قلب
ارامشت رو حفظ کن قشنگ نفس عمیق بکش

بله

بله ‌

سوال های مرتبط

مامان عطرین خانوم❤️ مامان عطرین خانوم❤️ ۱۱ ماهگی
مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته سی‌وچهارم بارداری