کسی از این قرص آهن استفاده کرده

تصویر
۶ پاسخ

من قبل بارداریم می‌خوردم

چرا ب من آهن و امگا ندادن پس🤨

اره قرص منم همینه

من اینو میخورم

بله خيلي خوبن تا الان دارم استفاده ميكنم دكترم گفت تا اخر بارداري بايد مصرف بشه..سعي كن بعد از نهار دو ساعت مصرف كني بهترين زمانشه

سلام ب من دادن ولی معدم درد میگیره ازش نمیدونم چ تایمی بخورمش

سوال های مرتبط

مامان هانیه🩷تودلی💙 مامان هانیه🩷تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آوین کوچولو🩷🩷 مامان آوین کوچولو🩷🩷 ۱۰ ماهگی
مامان کوروش و کیمیا مامان کوروش و کیمیا روزهای ابتدایی تولد