۶ پاسخ

بله از 6ماهگی مجاز بوده

الان آب پرتغال هم دادم

من ازشش ماهگی هویج توسوپش اضافه میکردم

من از شیش ماهگی آب هویج هم میدم بخاطر یوبوستش😂

میگن آب میوه کلا بهتره بعد یک سال بدین چون قندش زیاده

من دو ماه پیش به دخترم دادم😁

سوال های مرتبط

مامان 😍Arvinm مامان 😍Arvinm ۱ سالگی
مامان دیاکو مامان دیاکو ۱ سالگی
مامان آیهان کوچولو مامان آیهان کوچولو ۱ سالگی