۳ پاسخ

من پاراکید دادم ارومش میکرد برا واکسن دو ماهگی میخوای؟؟

پاراکید خوبه برای نوزاد ولی اون‌یکی برای نوزاد زیاد نمیدن

پاراکید میدم ب پسرم عالیه بقیشون انگاری بی تاثیرن

سوال های مرتبط

مامان نیکان💙 مامان نیکان💙 ۱۵ ماهگی
مامان سلین مامان سلین ۱۷ ماهگی
مامان حسام مامان حسام ۵ ماهگی