فرق استامینوفن پاراکید با ساده چیه؟

۲ پاسخ

ساده بدمزه هس پاراکید خوشمزه بهتر میخوره

طعم داره بچه راحت تر ميخوره وگرنه دوزش همونه

سوال های مرتبط

مامان نیکان💙 مامان نیکان💙 ۱۵ ماهگی
مامان دخترم آنیسا مامان دخترم آنیسا ۶ ماهگی