۳ پاسخ

بیشتر از کم خونی اونجوری میشم من که

بنظرم به دكتر مراجعه كن،فشارتم بگو بگيرن

چرا اشکال داره بنظرم من تو اون هفته بستری بودم وقتی مرخص شدم دکتر گفت سرگیجه دوبینی داشتی حتما مراجعه کن شاید مال شما فرق داره

سوال های مرتبط

مامان دلماه🌙🫀 مامان دلماه🌙🫀 ۴ ماهگی
مامان آنیساوآوینا ♥️ مامان آنیساوآوینا ♥️ هفته سی‌وهفتم بارداری