میمی بچه چرا باد کرده باید چ کنیم🥲

۸ پاسخ

نمی‌دونم ربط داره یا نه ولی نی نی ها تا چله‌شون‌ تو سینه هاشون شیر هست
قدیمی ها فشار میدن شیر خالی میشه دختر پسر هم نداره

قدیمیا فشار میدادن ولی تو دست نزن بهش خودش خوب میشه اکثر بچه ها اونجورین

دست نزن اصلا مال پسرم همینجوری بود بعد چهل خوب شد گلم

دختر منم اینجور بود خوب شد

هیچ کاریش نداشته باش
بعضی بچه ها روزای اول تولد اینجورن خودش درست می‌شه

طبیعی بخاطر هورمون بدن مادره اصلن دست نزن خودش درس میشه

خودش جذب میشه دست نزن

میمی کجاشه دقیقا؟😅😂

سوال های مرتبط

مامان دخملی🎀🌸 مامان دخملی🎀🌸 ۱ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو ۱ ماهگی
مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان محمدحیدر مامان محمدحیدر ۱۳ ماهگی