چه طعم سرلاکی واسه وزن دهی خوبه ‍؟

۳ پاسخ

من گندم خرما مبدم راضیم

گندم خرما

سرلاک زیاد خوب نیس من یکبار گرفتم انداختم دور معلوم نیست توش چی هست
ار پیج حکیم بانو سفارش دادم به نظرم خیلی بهتره

سوال های مرتبط

مامان مهدا و کوچولو مامان مهدا و کوچولو هفته هفدهم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۸ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۸ ماهگی