سلام خانوما
چه سرلاکی برای وزن دهی خوبه؟

۴ پاسخ

من سه ماهه هر ده روز یدونه سرلاک برنج دادم هیچ وزن نمیگیره انگار بچه نخاد وزن بگیره نمیگیره

سرلاک حریره بادام.سرلام گندم و خرما.گندم و موز خوشمزه .و چاق کننده

سعی کن سرلاک ندی...غذاهاشو مقوی کن
چون سرلاک شاید تو این سن تپل کنه ولی بعداً لاغر میشه
ولی وقتی با غذا وزن بگیره دیگه لاغر نمیشه
سرلاک پف الکی میده

سرلاک برنج

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۱۷ ماهگی
مامان مهدا و کوچولو مامان مهدا و کوچولو هفته هجدهم بارداری
مامان 💞یکتا💞 مامان 💞یکتا💞 ۱ سالگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۸ ماهگی