سلام خانوماچه سریلاکی برای وزن دهی خوبه

۲ پاسخ

من روزی یه وعده سرلاک گندم و موز میدم
وزن دهیش خیلی خوبه

من تاحالاگندم وسیب.گندم وخرما.الانم گندم وموزمیدم خوب بودن

سوال های مرتبط

مامان نازلی مامان نازلی ۳ ماهگی
مامان مهدا و کوچولو مامان مهدا و کوچولو هفته هجدهم بارداری
مامان آرتین🩵 مامان آرتین🩵 ۱۱ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۱ ماهگی