کدوم شیرخشک وزن دهی خوبی داره؟

۶ پاسخ

عزیزم چ شیر خشکی استفاده میکنی ک خوبه وزن دهی داره شما ک تجربه دارین

سوال منم هست

من‌ نان‌ میدم

والله هر بچه ای یه چیزی می‌سازش من پسر اولیم نان گرفتم زیاد تغییری نداشت یکی بهم گفت شیر یارانه ای بگیر عالی گرفتم و واقعا عالی بود پسرم خیلی خوب بود براش الان هم گفتم یارانه ای برا تودلیم بگیرم

نان‌ خوبه

میگن آپتامیل

سوال های مرتبط