اخرین سونو چند هفته باید رفت؟؟؟؟

۷ پاسخ

من 36 هفته و سه روز آخری رو رفتم

36،37هفته

آخری فکر کنم میشه 37 اینا

بهداشت بهم گفت سي وشش هفته برو

من تا يك هفته قبل زايمانم رفتم سونو يعني٣٦ هفتگي

من۳۷رفتم

ب من دکتر گفت ۳۳ هفته ۳۴ هفته بیا برای سونو

سوال های مرتبط

مامان شاهان👶🏻 مامان شاهان👶🏻 ۱۱ ماهگی
مامان هلیاو تودلی مامان هلیاو تودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا هاکان👶🏻 مامان آقا هاکان👶🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی
مامان مامان النا مامان مامان النا ۱۲ ماهگی