تبریزیا خوبین؟؟؟همشهریا

۵ پاسخ

نپرس عزیزم نباید سواد کنیم و نباید جواب بدیم

باجی گتدیز اوه یا اشیح ده سیز؟

خدا کمک کنه
اره شکر خوبیم

هم زبون😔

خوب که...سالمیم هنوز

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان مارشملو و موچی🍒 مامان مارشملو و موچی🍒 ۳ سالگی
مامان سوگند مامان سوگند ۲ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۲ سالگی