۸ پاسخ

ما ارومم شهرمون از ته دل دعا میکنم امشب همه چی تموم بشه دست بردارن از جنگ

ای خدا کی تموم میشه تا کی تا استرس سرمونو رو بالش میزاریم 😭😭

اره هنوز هیچی‌نیس

کرج الا زد

نه اصلا اروم نیس

محل ما آروم نیست

سمت ما که صدا نمیاد گلشهریم. نزدیک ائل گلی

کرجو زدن، از بالا سرمونم جنگندع هی رد میشع

سوال های مرتبط

مامان هلن مامان هلن ۲ سالگی
مامان مارشملو و موچی🍒 مامان مارشملو و موچی🍒 ۳ سالگی
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌وسوم بارداری