۶ پاسخ

بادی آستین بلند. والا گاهی گرم میشه بادی رکابی.‌ شبا هم بادی آستین بلند یا زیرپیراهن و یه سرهم

یه زیرپوش بایه بلوزمعمولی

زیردکمه تیشرت وشلوارک

زيرپوش و بلوز شلوار

یدونه بادی استین بلند

یدونه زیر دکمه با بلوز شلوار یا تیرشرت شورتک ولی اون زیر دکمه رو داره در هر حاال

سوال های مرتبط

مامان هلن مامان هلن ۲ سالگی
مامان مارشملو و موچی🍒 مامان مارشملو و موچی🍒 ۳ سالگی