چه خوبی ادم اگه بچه نداشت فکر هیچی رو نمیکردیم ولی هی به بچهها م نگاه میکنم خیلی ناراحت میشم 😔😭
ن والا تمام وجودم میلرزه
من که آنقدر ترسیدم به خاطر بچه هام اصلا نمیزارم از کنارم تکون بخورن
سلام ن اصلا😔
ماهم از استرس اصلا خواب نداریم خدا خودت کمکمون کن
سلام امشب داره میزنه
تهران غربیم وحشتناک دارن میزنن اینجارو
نه قلبم درد میکنه دستام میلرزه
چه خوبی خاهر من
سلام همه بیدارن حالشون فقط خدا میتونه خوب کنه
نه اصلا از استرس داریم دق میکنیم
میگن ک امشب شب وحشتناکیه خدا بدادمون برسه
ن اصلا خب نیستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.