سلام خانم ها خوبید می گم شما پوره چه جوری درست می کنید

۳ پاسخ

سیب یا هویج یا کدوحلوایی رو آب پز کن. بذار قشنگ بپزه. در حدی که با قاشق له بشه
بعد با یه پیمونه شیرخشک یا شیر خودت قاطی کن در حدی که غلظتش مثل ماست بشه.
بدون شیر هم میتونی

میپزیم بعد میکس میکنیم

میشه تایپیک قبلیمو ببینید و جواب بدید

سوال های مرتبط