۴ پاسخ

چیشد رفتی ازمایش عزیزم؟

جا م ا۱۲تومان

حدود ۴۰۰

ن هر موقع بری اشکال نداره

زیاد هزینه نداره
نه ربطی نداره غذات بخور آزمایش بده

سوال های مرتبط

مامان نبات🎀🩷 مامان نبات🎀🩷 هفته بیستم بارداری
مامان علی🩵 مامان علی🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان تربچه🫜🩷 مامان مامان تربچه🫜🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجوم🐣 مامان جوجوم🐣 هفته هفدهم بارداری
مامان علیسان🏅 مامان علیسان🏅 قصد بارداری
حسنی حسنی قصد بارداری