دوستان برای آزمایش بتا باید ناشتا باشم؟

۶ پاسخ

عزیزم منم موعدم ۱۵بهمن. بود تستم مثبت شد فردا میرم ازمایش

ن لازم نیست

نه نیاز ب ناشتا بودن نیس

نه عزیزم نیاز نیست

نه من شب رفتم ازمایش دادم

نه نیاز نیست

سوال های مرتبط

مامان جوجوم🐣 مامان جوجوم🐣 هفته هفدهم بارداری
مامان نبات🎀🩷 مامان نبات🎀🩷 هفته بیستم بارداری
مامان علی🩵 مامان علی🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته بیست‌وششم بارداری