۹ پاسخ

من سرويكسم كمه و استراحتم ولي نداده بهم

آمپول ریه واسه چی؟
همه باید بزنن؟

من نزدم گف لازم نیس

من نزدم ..دكترم نداده بهم😐

انشالله نی نی ها همه سالم بیان تو بغل مامانا برای منم خیلی دعا کنید

از ۲۸ هفته ب بعد میشه
هر هفته ای ک علائم زودرس باشه میزنن

من ٢٨هفته زدم

امپول ریه اسمش چیه؟

از 28هفته میزنن

سوال های مرتبط

مامان سلنا مامان سلنا روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه الله مامان معجزه الله هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌ودوم بارداری