توی ختنه با لیزر قنداق کردن داره؟

۴ پاسخ

قنداق و برای این میکنن که پاهاش و تکون بده درد داره پاهاش و تکون نده دردش نگیره
یه مدل ختنه ربط نداره

سلام پیش کی ختنه کردین ؟ راضی بودین

قنداقش کن بهتر

من ختنه لیرزی کردم قنداق نکردم

سوال های مرتبط

مامان دومعجزه مامان دومعجزه ۱۱ ماهگی
مامان آروین کوچولو 🐥 مامان آروین کوچولو 🐥 ۱ ماهگی