سلام سونو ان تی به نظرتون جنسیت بچم چیه

تصویر
۱۲ پاسخ

دختره

من که هفده هفته رفتم سونوی قلب همونجابهم جنسیتشوگفت

چقد بی کیفیته عکسا

هرچی هست انشاالله که به سلامت به دنیا میاد❤

من سونو تشکیل قلب که رفتم بهم گفت برو هفته دوازدهم بیا بهت بگم جنسیت چیه

پسره

تو ۱۶ هفته مشخصه
مگ نگفتن بهت

مگه دکتر سونوگرافی خودش نمیگه 🤔

دختره عزیزم

کدوم‌سونورفتی

به پسر میخوره

بنظرم پسر

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان طاها مامان طاها هفته سی‌ام بارداری
مامان rayan🧸 مامان rayan🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیر وبرفک نرمک مامان امیر وبرفک نرمک هفته بیستم بارداری
مامان اَدِلیا و آدریَن😍 مامان اَدِلیا و آدریَن😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان (لنا،لیا) مامان (لنا،لیا) روزهای ابتدایی تولد