خانوما دارم میرم سنو برام دعا کنید

۱۰ پاسخ

انشاالله صدای قلبشو بشنوی خیالت راحت بشه برا منم دعا کنی

انشاالله همه چی خوبه

الهی صدای قلبش استرستو کم کنه ❤️

ان شالله خوش خبر باشی😍

ایشالا باخبرای خوب بیای و همه چی عالی باشه

عزیزم ۳تا صلوات به نیت امام حسین ع فرستادم انشاالله که خدا به حق ۱۴معصومش و۵تن آل عباش ناامیدت نمیکنه

ایشالله همه چی طبق خواستت پیش بره سونو قلب هم نشون میده منم چهارشنبه میرم برا قلبش

سنو تشکیل قلب میری هفته ۷حالا

ایشالله همچین عالی باشهههعه

ایشالا همه چی خوبه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۳ ماهگی
مامان نوکه🎀 مامان نوکه🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان همه جونم مامان همه جونم هفته نوزدهم بارداری
مامان آرسام 🩵💙🩵 مامان آرسام 🩵💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری