چرا کسی اسم خرم اباد نمیاره خرم اباد هم کم نخورده

۹ پاسخ

الان که وقت این حرفا نیس نمیشه که بشینن اسم همه شهرارو بیارن وضعیت خیلی بده الان چه بگن چه نگن چه فرقی میکنه🤦‍♀️🤦‍♀️

حالا اسم بیارن چی میشه درست میشه. بگن زدن یا نزدن. بدتر ناراحت میشن

خرم آبادی هستی دکتر مهتاب بیرانوند میشناسی

سلام عزیزم بهم درخواست میدی

اخبار گفت نقاطی از لرستان و هم زدن

بچه ها لطفا اطلاعات ندید دارن هی اعلام میکنن نگین کجا زدن کجا نزدن هیچ صحبتی نکنید خطره برامون ...

سلام عزیزم چرا خدارو شکر ماشالله دارن همه رو منهدم میکنن خدا قوت به لر های دلیر و شجاع ...❤️

دیشب رفتیم بلوار شورا...از بس موشک و پهباد بالا سرمون بود همه با جیغ و‌داد و ترس پخش و‌پلا شدن رفتن خونه هاشون.

چرا بابا اسمش رو تو همه گروه های داخلی گفتن ک!!
اینجام میزنن ولی نگفتن
شهرهای بزرگتر صدماتشم بیشتره
بخاطره همین بیشتر‌گفته میشه

سوال های مرتبط

مامان سام مامان سام ۲ سالگی
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آیهان🫀🖇 مامان آیهان🫀🖇 ۲ سالگی
مامان نخودچی و کشمش🍼 مامان نخودچی و کشمش🍼 ۲ سالگی