مامانای خرم آبادی مسکونی هم زده؟؟

۵ پاسخ

بله عزیزم زده .فاز اینایی که میگن نزده چیه واقعا؟؟پس کجارو زده؟میشه بگید ؟
این بچه هایی که شهید شدن ۲ ساله و یه ساله تو پادگان عمه من بودن

پس اینایی که شهید شدن تو چادر زندگی میکردند!۶واحد مسکونی تخریب شده کامل،

ارع زده ۸ نفر شهید شده

فعلا نه

چجوری تاپیک میزارین برآمن نمیاد

سوال های مرتبط

مامان دلاوا مامان دلاوا ۲ سالگی
مامان نخودچی و کشمش🍼 مامان نخودچی و کشمش🍼 ۲ سالگی