۶ پاسخ

چه‌قدر این سبک آشپزخونه رو دوست دارم دلباز و ساده

دوتاپیازدرشت خلالی خوردکن باگوشت بندازتوزودپزآب ولرم بریز زردچوبه هم بزن درشوببندتایکساعت خوب بپزه وقتی ک پخت بندازتوقابلمه زعفرون دم کرده ونمک بهش اضافه کن وبزارجابیوفته بازرشک وزعفرون عالی میشه برا زیربرنجی

یک سوال ظرفشویی کجاست 🤔

برنج و جدا درست میکنی گوشت رو هم با زدچوبه و پیاز و سیر ادویه نمک خوب میپزی بعد که کامل پخت موقع خوردن میزاری زیر برنج

من بزبرنج خودمونو نمی دونم واقعا 😐

چه خونه دلبازی

سوال های مرتبط

مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نخودچی و کشمش🍼 مامان نخودچی و کشمش🍼 ۲ سالگی