چهقدر این سبک آشپزخونه رو دوست دارم دلباز و ساده
دوتاپیازدرشت خلالی خوردکن باگوشت بندازتوزودپزآب ولرم بریز زردچوبه هم بزن درشوببندتایکساعت خوب بپزه وقتی ک پخت بندازتوقابلمه زعفرون دم کرده ونمک بهش اضافه کن وبزارجابیوفته بازرشک وزعفرون عالی میشه برا زیربرنجی
یک سوال ظرفشویی کجاست 🤔
برنج و جدا درست میکنی گوشت رو هم با زدچوبه و پیاز و سیر ادویه نمک خوب میپزی بعد که کامل پخت موقع خوردن میزاری زیر برنج
من بزبرنج خودمونو نمی دونم واقعا 😐
چه خونه دلبازی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.